HOME

Jag har kommit fram till att jag måste sluta äta twix. Hatar filmkedjan, ska säga åt dom att dom inte får sälja twix till mig!!

"Föreläsningen" var väldigt kort och slapp och vi fick sluta efter, vid ungefär 3 tiden. Hur skönt som helst! Gick hem och efter ett tag kom fröken larsson på besök, låle alltså! Vi gick ner på stan och fikade och traska runt lite. Hittade ingenting. Asbra faktiskt!

Nä nu ska jag packa ihop lite grejor sen cykla hem till mamma. Längtar till den stora backen<3 eller inte, kommer DÖ. jaja hejdå på er!


sötis låle♥


Kommentarer
Postat av: låle

HHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHA det borde vara sekretess på den där bilden tycker ja

2011-10-12 @ 18:37:24
URL: http://louisellarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0