BEBIS

hejheiizzz

Hemma nu , helt schlutt i kröppa. Hade ett "prov" i medecinsk grundkurs idag
och vi fick sluta när vi var klar med det.
Slutade med att jag gick en hel timma innan vi egentligen slutade.
rätt så skön-t om man tänker på vilket jäääävla väder det är!
det är ju sjukt!
iaf, jag tog bussen hem till fabi där vi log och solade ett bra tag.
sov gjorde vi också litegranna.. Sen tog vi lite pics på hans cross, typ?
OCH SEN VANN JAG ÖVER HAN PÅ KUBB! stolt!!!!!!!!!ettettett
fast sen vann han över mig och det är ju att sluta på topp som räknas.

nu är jag hemma och har precis kärat ner mig i
shivis bebisar som hon fick för någon dag sedan, fyra stycken friska och krya. Så söta sååå<3

nu fick min lilla vovve nå ryck över att det plingade på dörrn på tvn. störda lilla älsklingen dååå.
hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0