Thaiii

Np gick bra, hoppas jag? men jag så jävla less efter en stressig morgon så var inte på nå mattehumör inte.
Vi fick sluta direkt efter provet, vilket var vid 10. Så jag och loula åt lunch på stan, sen traskade vi runt lite med Ida och Fredrica. Hittade lite smågrejor. Byxor, linne och bh. verrönajs!

Pappsen ringde mig imorse.. "Vi åker till Thailand i november" FYF-AAA-AN vad skönt säger jag bara
absolut bästa månaden att åka på då värdet här i sverige SUGER!
längtar längtar


sötaste loula!

Kommentarer
Postat av: louise

det suger, vill också :(:( fast justja jag ska ju till usa... hehehehhehehhehe

2011-05-19 @ 15:27:16
URL: http://louisellarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0