Snodde en lista från Adinas blogg!

Senaste:
Låt du hörde:
Redrama - Music 
Film du såg: Kan ha vart Avatar, men jag kommer inte riktigt ihåg!
Mat du åt: Macka, äpple och chai te om det räknas som mat? Annars var det köttfärsås och pasta i skolan. Förstår inte varför det står att det ska vara spagetti när det är pasta. DET ÄR SKILLNAD!
Kram: Fabian, imorse! :)
Känslan:
Resa: Utomlands? Turkiet i somras!
Glädje: Todajj
Dröm: Har många drömmar! Men just nu skulle jag gärna dra utomlands till något varmt ställe med dom jag tycker om!
Person du träffade: Adiniiis
Personen du sov hos: Fabian, såklart!  
Personen du pratade i telefon med: Kollade samtalslistan(?), och det var Adina
Personen du fick sms av: Fabian
Gången du åt 7-eleven korv: Tror inte att jag har ätit en korv från 7-eleven någongon. Jag tycker inte om korv..
Gången du var utomhus: 1½ timme sedan, tiii3p
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igårkväll, fast det var inte med hela familjen. Men en stor del av den!
Saken du köpte: Skor, ansiktsmasker & ring. De två sistnämnda var en del av presenten till häännie!  

 Allmänt:
Ska bli skoj:
Att sluta i skolan imorgon (11.30 ;);)););););)) och veta att det är helg!
Ska inte bli skoj att: Behöva plugga rumpan av mig för att det är så mycket i skolan just nu!
Sparar till: Jag vet faktiskt inte vad jag sprar till. Någon resa i sommar, p&l, kläder? Jag vet inte :)
Pålägg som gäller: MARMELAD OCH OOOOST, men skinka är gott de mä.
Önskar att jag var bättre på: Inte bry mig så mycket om saker. Tänk vad skönt det skulle vara för både mig och människor i min omgivning om jag inte brydde mig så mycket om saker. gah..
Dagens dryck: CHAI TE! lätt
Vad saknar du: Att vakna och inte behöva stressa iväg till skolan, att kunna gå ut i enbart linne och shorts, att kunna ta en hiss ner till en bufféfrukost för att sen ta några enstaka steg till stranden och jäsa, att inte behöva tänka på läxor, ska jag fortsätta???? 
Vad har du gjort idag: Varit i skolan och nu är jag hemma. Kul liv man har på vardagar? näeeeeej 
Brukar du svära mycket: J
a, men jag försöker att inte göra det..
Hur tidigt stiger du upp: Sover jag hos Fabian går jag upp 06.00 men om jag sover hemma går jag upp lite senare.
På helgerna: MEN VA? Vad jag gör eller när jag stiger upp? Jag stiger upp när jag vaknar och det är oftast mellan 10-13. Och vad en 17årig tjej gör på helgerna kan ni nog lista ut :)
Vad ska du göra ikväll: Tänte plugga, det är ju så kul! Nej, men plugga och vara med Fabian. Men jag vill åka skridskor...... Lite kallt bara!
Hur många timmar sover du per natt: Det är olika, 5-8 timmar kanske?
Vem är snyggast i världen: MEGAN FOX och min fäb!
Vad är det för veckodag: Idag är det torsdag och imorgon är det freeeeeedag!!!!!!!
Favoritplagg i garderoben just nu: Mina svarta jeans, hur sköna som helst!
Längd: 155cm. nä, meter...... jävla tönt jag är
Byter gärna garderob med: Isabel Adrian eller Kenza. hahahha åh... men Kenzas skinnbyxor från jofama skulle jag offra högerarmen för! Och jag antar att dom ingår i hennes garderob :)
Byxa eller kjol: ByxOR, läääääätt. Det heter fan inte byxa. Hatar när folk säger byxa, B Y X O R heter det!
Senast utlästa bok: Bryta om
Mitt rum kan beskrivas som: Stökigt, vitt, rosa, halvlitet.  
Mig själv med tre ord (just nu): 
Trött, städsugen och typ...trött?. Det är jag de!
Jag tränar: När jag går/springer till bussen. annars är det typ, aldrig? Egentligen borde jag vara smällfet nu. Rör aldrig på ma. Inte i onödan iaf!
Jag ville bli när jag var liten: Brandman eller polis. Nu siktar jag på att bli barnmorska, HEJ PLUGG<3


Kommentarer
Postat av: Daniella

japp, men hon sa ju själv att det inte är hon som sätter priserna på jofama by kenza kollektionerna, om man ska kalla dem så :P japp, skulle också sitta o fundera på det ahaha ;D<3

2011-02-17 @ 17:22:57
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0