the real people are really not real at all

nu har jag precis kollat klart på glamourama. inte ett dugg jävla trött är jag heller, meeeeen, jag måste försöka sova lite.

juste, tänkte bara ge er lite jättejätterolig och nödvändig information! jag håller på och gör om i mitt rum! fick nå  fnatt idag när mysa gick hem, flyttade omkring på säng, skrivbord, spegel och 100 andra grejjer. tillslut så orkade jag inte nå mer, så jag satte mig i sängen bland stolar och skit tills mamma kom ner och såg hela röran och tyckte synd om mig, vilket ledde till att hon gjorde klart allt. jag älskar min mamma

men nu lär jag sova så jag inte sover bort hela dagen imårn. mamma och jag ska ut till ikea och köpis en stund på dagen nångång. PUSS OCH GODNATT

jag och mysa. sommaren -09


Kommentarer
Postat av: Anonym

tjena! Jag måste berömma dig för din blogg,fin och bra:D Det är inte så lik min blogg,men jag gillar din alf!:) Min blogg har en snygg design och roliga inlägg,men jaja.. Bra blogg har du i alf :D



kram på dig!

/ http://housebunny.blogg.se

2010-02-20 @ 11:49:38
Postat av: Anonym

tjena! Jag måste berömma dig för din blogg,fin och bra:D Det är inte så lik min blogg,men jag gillar din alf!:) Min blogg har en snygg design och roliga inlägg,men jaja.. Bra blogg har du i alf :D



kram på dig!

/ http://housebunny.blogg.se

2010-02-20 @ 11:49:39
Postat av: Leia ♥

Så roligt med ikea! :D

2010-02-20 @ 15:21:20
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0