keep it goin' louder

16 idag då. känns det bra? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARÅ

började ju klockan 08.00 idag. väldigt roligt.. näääe! blev väckt vid 7 tiden av en sjungande mamma och lillebror, hihi. vid 07.45 skjutsade mamma mig till skolan, och 08.00 började andra delen av nationella provet i svenska. skulle skriva en text, och faaaaaaanimig vad jag skrev! satt till 10.45 då man inte fick sitta längre än det. det gick jättebra, eller det kändes jätte iaf.

efter provet hade vi lunch, åt ingenting eftersom att jag hade suttit och tjocka i mig massa undertiden vi gjorde provet. och efter lunchen hade vi idrott, längdskidor! och i rätt sällskap äre kul, det va kul idag alltså. sol vare mä, inte helt fel de heller;) men efter idrotten hade vi eng, slappt? ohja.. sen slutade vi iaf. härlig skoldag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0