tisdag

idag har vart en jätte bra dag och jag har vart på toppen humör. tisdagar är i skolan veckans slappaste dag som börjar med matte och efter det slöjd sen lunch. på lunchen åkte jag, almedina, johannes, jonathan och samuel ner på stan. killarna åt och almedina och jag yra runt och försökte hitta ett ställe som jag kunde ta ut pengar på. lite svårt när kortet har gått av på mitten. men tillslut, efter att ha vart runt på typ fem ställen så kunde jag äntligen ta ut mina pengar och köpa min älskade "jacka". visar den sen när jag orkar.
efter stan så åkte vi tillbaka till skolan och hade no-labb, slutade 14.30. mange kom hit vid fyra tiden, vi sov, kollade på fotboll och gjorde chokladsås! typ.. han tog nio bussen hem, men kom tillbaka vid tio för han hade glömt sin data här.

så nu har jag nyss kommit in efter att ha följt med han till bussen. ska försöka somna tidigt idag. önska mig lycka till



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0