& skriva någon rad om att vara vampyr och hela världen är så underbar

sitter här helt rosaklädd och ofixad. så jävla skönt! men ska inte vara hemma länge till, utan jag ska nämligen till mormor. och yesbox! där sprack mitt löfte om godis och sånt. för alltid när vi är där får vi nån smarrig efterrätt. kan ju alltid hoppas på att det inte kommer att vara så idag, men men. om det nu är så att hon har gjort nå gott så äter jag det. ska ändå ut oh springa sen. 

och efter alla 15 år jag har levt, och nästan ätit godis varje dag i ca 5 år av dom så har jag inte dirr blivit skitfet om man säger så. antingen vaknar jag väl en dag och kan inte ens resa mej ur sängen för jag har blivit för fet, elr så har jag världens bästa matsmältning. elr vad fan det heter:) får hoppas på det sistnämda!

yes, men nu ska jag börja göra mej iordning lite smått, ska vara hos mormor kl4. 

puss:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0