we goin' all get real drunk tonight

lördag:
stan m. adina alme & mysa. köpt en halsduk, ni får se sen.
när jag kom hem började jag göra mej iordning
och vid 8 tog alme & jag bussen till sofie i bomhus på förfest.
förfest vart mer än förfest och vi blev kvar där ett bra jävla tag.
som vanligt mä bästa folket ever, puss på er♥
nån gång tog alla, utom kevin & tom som drog till kevin, bussen till stan.
allsång på bussen kan jag lova! iaf, på stan gjorde vi ju inget spc.
dom som hade pengar åt, dom som inte hade tjuva mat av dom som hade..
haha:) vi tog bussen till kevin, ohså lite dramadrama där mä, på bussen då.
väl hos kevin gick de som de gick. men tack till alla underbara, loveu♥
hampus alme & jag tog 01.20 bussen hem. hampus sov här och alme åkte
hem till henne.
idag:
vi vaknade runt 12 nån gång. vid typ 3 gick hampus ossian och jag hem till mysa.
gick typ dirr tbx till mej. mysa åkte hem vid 4 & då la hampus oh jag oss oh sov.
vakna 6 igen, gick upp och kolla tv. vid 7 gick vi till bussen, som vi missa. såklart.
gick till andra bussen, va hemma vid kvar i 8 igen. och nu sitter jag här.

bilderna är på ingång:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0