BOOOORING!

Min klass;

Vem pratar alltid på lektionerna: alla, förmodligen!

Vem kommer mest försent? om man inte räknar mä mej då, jonte tror jag.. haha

Är några i din klass tillsammans?  nope, elr jag vet ju inte riktigt hur det ligger till där. verkar inte bli nå:)

Vem är bäst på att sitta framför datorn? haha vettefan

Vem är mest omtyckt av er gympa lärare?  typ otto elr elias? nån av hockeygrabbsen iaf:)

Vem fjäskar mest? HOOOOOOOOOST

Är det någon som alltid har på sig mössa? vi får lix inte ha mössa, ;<

Vem tror du kommer gå ut med högst betyg? casper

Vem är fetast? HAHA! nee kan jag ju inte skriva här

Vem låter mest? max, tror jag:)

Vem pluggar mest? jossan kanske

Vilken tjej är mest omtyckt bland killarna? grymt kass fråga

Vilken kille är mest omtyckt bland tjejerna? finns nog ingen spc

Vem är klumpigast? ehm.. emilia kanske

Vem kollar på barnprogram? haha jafan.. om man visste de;)

Vem är alltid glad? ronja & jonas.o

Vem blir alltid färdig med proven först? samuel, elr färdig och färdig vet jag väl inte..

Vem är alltid sist på proven? casper, men på ett bra sätt!

Vem har sömnproblem? HAHA

Hur ofta säger man walla i klassrummet? aldrig

Vem glömmer nästan alltid att göra läxorna? jag jag och jag

Vem beter sig vuxnast? alla är omogna:D

Vem sover under lektionerna? jonte

Vem svär mest? måste nog vara jag

Vem gör alltid bort sig? det går nästan inte att göra bort sej i våran klass

Vem sjunger bäst? jadu

Vem är längst? jonas.o tror jag:)

Vem är smartast i klassen? casper

Vem är snällast? hedblom, om man bortser från alme då:)

Vem är bäst? ALMÄÄ, skulle aldrig klara av en skoldag utan henne

Vem kommer bli läkare? david, DR DAVID FÖR FAN! :D

Vem har alltid penna? simon

Vem är aggressiv? haha.. det är inte så roligt att vara i närheten av philip när han är arg iaf..

Vem är bra på matte?  CASPER ofc!

Vem är roligast? philip

Vem lyssnar på classisk musik? :s

Sämst kondition? förmodligen jag då

Bäst på fotboll? hampus tror jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0