oväntat besök :o.. & discotiiiiiiime (hh'

Ohyyes, idag är det disco! Dock för småungar, men ändå.. Tjejerna i klassen (- Matilda) ska jobba och tjäna in pengar till klassen. Kul? Inte så värst!

Igår skrev jag ju ingenting? Nope, men ska snart förklara varför. Jag kan ju säga att jag har en jääävla bra anledning.
 För det första så kom My, och vi har inte träffats på evigheter :( Och det första hon säger när jag öppnar dörren (förutom hej såklart) är "vad liten du är?!".. Haha, faaan.. :( Ja, jag är kort men ändå? ;d
För det andra så fick jag oväntat besök., när My hade åkt hem. Ringde älskling vid typ 7-8 tiden. Frågade vad han gjorde oh så, han bah; Jag är i Gävle. Och självklart så trodde jag inte på han, förrns det knackade på fönstret, och när jag gick och öppnade dörren så va han där. Världens bästa älskling! IIIIIHH, GISSA OM JAG BLEV GLAD?!! :D :D :D :D Jag hade ju inte pratat något alls med han den dagen, hans gratis sms är slut. Och jag hade vart i skolan, så jag kunde ju inte ringa.. Iaf, sen så stod han bara där, jag som trodde att han skulle komma idag (fredag). Han sov här, och idag har jag vart i skolan, medans han och Ricklard har varit här, hemma hos mej hela dagen. 

Nu har dom precis dragit till Rickard, och jag ska ta en snabbdusch, sen ska jag dra till discot som börjar 7. Och jag får fan inte glömma playstationet..! Gör jag det är jag dödens.. Ihhi.. Det slutar väl 10 någon gång, eller vi blir nog klara då, ska ju stanna kvar och städa. Men efter det ska jag nog åka till Rickars stuga och träffa Nisse och massa. Vi sover säkert där..? Såååå, jag skriver nog inge mer idag. 
 
Nä nu måste jag skynda mej. Tjoho! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0