I wake up feeling like my life's worth living

Jag kan inte sluta lee. Jag älskar den här känslan. Blir helt varm i hela kroppen.

Jag är trött. Sitter här vid datan och lyssnar på gammal musik. Ni vet sånt man lyssnade på när man gick runt med princessklänning hela dagarna och kunde i stort sätt göra va fan man ville, jag saknar att vara liten, barn.. Nu är det pms kärringar av oss allihopa. Vi försämrar vår nästa generation och det är hemskt äckligt när man ser 10åringar i bh och med ett kilo brunkräm i ansiktet. Så synd.

Vi "jobbade" ju idag på discot, och det var faktiskt inte så jobbigt/tråkigt som jag trodde att det skulle vara. Satt och tog betalt för inträde, fixade lite lekar och tävlingar m.m. Lättförtjänta pengar helt enkelt. :) Det va niiiiice. Fick ju dansa med småkillar t.o.m.  ;) ;) Haha, så söta dom var då. Men iaf, det va kul.. Och dom skulle höra av sej om dom hade mer jobb. Det är BRAA (yy'

Det blev inge åka till Rickards stuga för mej, men Nisse är kvar där. Så vi får väl ses imorn då.. Men nu är jag skiiita trött. Ska försöka få tag på pissenisse nu, sen ska jag väl sova.

Hejddåååååå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0