söndag

Nu sitter jag här igen, efter att ha badat/duschat ett tag. Tog bort min franska manikyr, och nu har jag precis gjort om den. Det är sjukt jobbigt när jag ska göra på högra handen. Jag är ju högerhänt, och inte så jäkla stadig på vänsterhanden. Så det blir alltid snäppet fulare på högerhanden. Och jag vet att det finns mallar, men första gången jag provade det gick det inte så bra. Och då orkar jag inte försöka med det igen. Så jag kan ju få skylla mej själv där, menmen. Det blir rätt så bra ändå. :)

Imorn är det ju gym. Något jag inte ser fram emot. Att få möta den tjuriga kärringen igen, blää. Men jag ska då ge henne några bitchblickar, haha. En till sak som är blää, fast t.o.m ännu mer blää är att jag måste göra klart bokanalysen idag, helst nu. Ja, jag gör det nu.

Tjenixxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0