kvällen

Ikväll är det ju melodifestivalen. Och jag tänker faktiskt se det. Det är väl finalen idag va? Och jag tror faktiskt att dom som är med ikväll är:
* Måns Zelmerlöw - Hope and Glory
* Caroline af Ugglas - Snälla, Snälla
* Agnes - Love Love Love
* H.E.A.T - 1000 Miles
* Emilia - You're My World
* Alcazar - Stay The Night
* Sarah Dawn Finer - Moving On
* E.M.D. - Baby Goodbye
* Sofia - Alla
* Molly Sandén - Så vill stjärnorna
* Malena Ernman - La Voix


Det ni, tänk att det visste jag! Och jag tycker att E.M.D's låt är bra, inte bara för att dom är snygga. Låten är bra, också. Sitter faktiskt och lyssnar på alla låtarna nu, på svt's hemsida. Dom flesta är bra, men så finns det ju dom som man undrar hur dom ens har kunnat kommit med. Vilken tycker ni är bäst ? Jag tycker att E.M.D's , H.E.A.T's och Agnes låt är bäst. Tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0