fettoelin

Jaja, måndag idag. Började dagen med gym, faktiskt. Måndagar brukar ju alltisd börja med dans, men jag har slutat på dansen, egentligen känns det skit tråkigt, för jag älskar det. Men så är det iaf. Jag orkar inte med all press överallt! Det är så sjukt jävla jobbigt. Tillbaka till gymmet, det va väl sådär? Inte så kul, men vi ska nog få byta gym. Vi tränar på "Helges" nu, och förlåt, men det suger verkligen. Allt från tjuriga kärringar till litet omklädningsrum. Saksamma, det är som det är. Maaaaaah, jag saknar dansen redan :( :( 

Efter gymmet åkte vi till skolan och åt mat. Efter maten hade vi Sv/So. Och jag kan lova, att det var länge sen en dag var så här dålig. Den här dagen har sugit totalt. Sv/So:n sööööööög verkligen, jag gjorde ingenting förutom att bråka med min lärare. Som förutom verkar tro att alla är värsta Einstein, saknar hjärna. Usch vad jag gnäller, men det finns inget som kan få mej på bra humör idag, inget.

Och så har min älskade lilla bebis nog ögoninflammation, lillen :(

Men ändå, efter skolan åkte jag, Susanne och Adina ner till stan. Vi gick runt lite och efter ett tag drog Adina. Så Susanne och jag gick runt, och gick runt, och gickt runt. Jag köpte iaf ett linne på hm och en ny foundation. Kulkul, efter att ha fikat och gått runt ett bra tag drog vi till max och åt. Det va typ 100år sen jag var där, minst? Gott var det iaf! När vi ätit och kollat klart på snygga killar tog vi bussen till Läkerol och "kollade" på hockey, och ännu mer snygga killar. Dom hem runt 9 någon gång. Då satte jag mej och kollade på "Spårlöst" eller vad det heter? Och tänk, jag har blivit så jävla bölig på sistonde. Men hallå, det var faktiskt ett sånt slut, ett fällanågratårarslut.

Visstja, rubriken..
Förstår ni hur mycket jag har ätit idag ?
  • frukost, hemma
  • lunch, skolan
  • plopp, skolan
  • kinder maxi, stan
  • muffins+vaniljsås, stan
  • max, (läsk, pommes & 6 st chikenbits)
  • en halv klubba, läkerol
  • lite chips, läkerol
  • en muffins, från mammas jobb, hemma

Nu ska jag lägga mej.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0