frys ner mej så ni kan komma ikapp,

Nu är jag hemma, hos pappa. Skulle ju hit idag, men det är inte så lätt att hålla reda på dagarna när man har sommarlov.. Eller om man ens kan kalla den där skiten sommarlov. Det är ju så grymt dåligt väder!!

Iaf, My och jag kom inte iväg till stan förns kl 1 typ. Lite pga av och lite pga henne. Så det var faktiskt inte bara mitt fel. Jag köpte en tröja på hm, den kostade 79,- har jag för mej. Det går ju inte att lägga in bilder från den här skitdatan, så jag kan inte visa den. Men det är typ en linne/tunika. Den "sitter åt" högst upp. Äh, skit samma, jag vet fan inte hur jag ska förklara.. Men jag sköpte iaf lösnagalar också(?)!!. Vafan lixom? Jag har redan bra naglar,  behöver inte lösnaglar ens.. Men men, My och jag delade på "paketet". Jag tycker inte ens att det är snyggt. Whatever, dom kostade typ 70,- bara. Så det spelar ingen roll :)

Efter stan åkte vi hem till My och gjorde typ ingenting. Efter ett tag kom Fanny dit. Dom ska ju till spanien inatt, kl 3 för att vara exakt, och när vi hade ätit kom dom på att dom behövde sololja. Skitkul. Vi åkte till ica och kollade, dom hade inte. Så då vare bara att lyda dom och följa med ner på stan. Nejdå, men jag åkte med dom ner på stan iaf. Virrade runt ett tag och i sista sekund köpte dom nå grejjs. När vi kom hem till My igen så var vi bara där ett tag, gjorde inget spc. Efter ett tag tog jag farväl av Mysan och co, och drog hem till mami. Där hämtade jag datan, och packade ner lite kläder och sånt. Sen kom pappa och hämtade mej.

Och nu sitter jag här och äter macka och skriver ett långtråkigt inlägg. Usch.

Men men, jag saknar min älskling så det finns bara inte. Han kommer imårn, YEEEEEEY !  :)

Nu ska jag försöka göra något annat ett tag. PussssszzzeeenN =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0