en dag med hääännä

Jag lär väl skriva om vad jag har gjort idag (lördag), även fast jag borde sova.. ;)

Tillslut så tog jag mej till stan och mötte Hanna. Vi gick runt lite, fikade, och köpte lite saker.
Ett linne från gina, 79,-. Eller ja, jag bytte det: Köpte ett för någon dag sedan, utan att prova. Och det va för stort, satt jag böt det idag, mot ett likadant fast i mindre strl bara. Och så köpte jag ett puder fån Isadora, 98,- och Maximum heat defence spray från Toni & Guy, 130,- . Jag tror att det var allt, + att jag köpte en ny foundation och ett mineralpuder från isadora för någon dag sedan. Men det har jag knappt använt.
När vi hade vart på stan ett tag åkte vi hem till Hanna och fikade med massa trevligt folk eftersom att hon har fyllt år. Och efter en dag med henne på stan vet jag exakt vad jag ska köpa till henne, hehe :) Stannade kvar där rätt så länge, vi såg lite av melodifestivalen också, faktiskt. Tyckte att EMD var bäst. Fina pojkar det, ;) Nedå, inte bara därför, låten var bra också. Skit samma, nu är jag hemma och sitter och smygäter lite på godis som Hanna tvingade med mej hem. Ni vet det jag skrev om förr ? Från USA som är förjävla gott? Det tvingade hon med mej hem.. ;)

Jag har hunnit packat lite också. Jag hatar att packa, det går inte!! Jag packar alltid ner för mycket. Jag ska vara där i 4 dagar, jag har med mej mer än när jag åkte till Thailand och var där i 16 dagar !!!? Sjukt.. Fast jag kan ju säga att det är mycket "tjockare" kläder som ska med nu, än vad det var när jag skulle till Thailand.. Täckisar och sånt.

Kanske inte kmr skriva något när jag är i Sälen, vi får se. :)
Sak samma, nu måste jag sova. Och förlåt för ett väldigt rörigt inlägg.. Men bättre än inget, ;)

Kram

Kommentarer
Postat av: hanna

och inte lite nyfiken hanna blev nu då !!!!

haha!

pussis!

2009-02-22 @ 19:01:43
URL: http://www.hannahellstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0