fläskläpp

Jag vet, jag har varit skit kass på att skriva. Men jag har inte kännt för det helt enkelt.

Fyllde ju år igår, 15 år. Usch, jag vill inte bli äldre ? Haha, om 1 år får jag börja övningsköra, det är helt sjuk! Menmen, tyvärr så går det ju inte att stoppa tiden. Fick 1000,- , kläder, smink och lite mer saker av mamma. Jag älskar henne :* :* Och så fick jag 500,- av mormor, och 500,- av morfar. Får av pappa, lotta och farmor idag.

Snart ska jag, pappa, lillebror och pappas tjej och hennes son åka till miiiiin bäästaste farmor och äta mat, och jag ska såååklart öppna fler presenter, som jag skrev nyss! Jag har precis kommit hem från skolan , pappa kommer och hämtar oss snart. Så jag måste packa ner lite saker innan och så. Skriver nog mer senare, när vi har kommit hem. 


Kram

Det här är inte för er egentligen, det är bara jag som har dåligt minne och måste skriva upp det någonstans, så att jag inte glömmer vad jag måste göra ;
  • dikt, till svenskan
  • fråga pappa om pengar till kb, sista dagen att lämna in imorn !
  • gå i på vila och kolla om man kan beställa jeanstajts där, eftersom att dom är slut på stan (?!) ..
  • skriva en novell, till svenskan

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack va fick du inte av mej då:O

2009-02-13 @ 20:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0