LISTAN

I väntan på att my ska komma så vi kan cykla till skolan så gör jag en liten lista. Som jag tog från adina.... hehe

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Faktiskt inte..

HAR DU BRA KONDITION:
Nja, kan jag inte påstå!

HUR KÄNNER DU DIG NU:

Pigg, vill komma iväg till skolan så man får slua någongång! FREDAG JUU!

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:

Svart & vitt. Kul tjej

KAN DU LAGA MAT:
Kan kan jag väl!

VAD PLUGGAR DU:

Andra året på omvårdnadsprogramet

BLIR DU BRA PÅ KORT:

Nej det tycker jag inte. Tråkigt noooog :)

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Vad nog någon dag sedan. Haha, pms.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:

Nej? Haha

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Ja det hade jag!

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:

MJÖLK! Jag älskar mjölk!! 

ÄR DU NYTTIG:

NEJNEJNEJ! Absolut inte!

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:

På läkerol, sommarjobb och lite extrajobb på helger ibland.

ÄR DU BLYG:

Nej men i visa situationer så är man väl ibland lite blyg av sig. 

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
06.20

JAG SOVER:

Bredvid min kära♥

VAD SA DU SENAST?

"ååh vad arg jag bliiir" datan dampade

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?

Nej det blev inte så :)

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:

Fabi

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:

En lärare som ringer och säger att jag inte behöver gå till skolan

HAR DU SNYGGA SKOR: 
Dom funkar :)

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
 
Vet inte, förmodligen försökte jag väcka fabian iaf!

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
 
Nej :)

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Nope

HAR DU KÖRKORT:
Nix! Men inom 5månader ska jag ha det :)

ÄR DU ENSAM NU:
 
Ja, lillebror for nyss till skolan 

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
 
Denna vecka är snart slut, men det bästa är kvar. Helgen!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0