ÄNTLIGEN HEMMA

Nu är jag hemma, eller har varit det ett tag, men nu sitter jag äntligen ner! Har flängt omkring och gjort om lite i mitt rum. 

Efter provet hämtade pappa hämtade mig och Låle. Vi skjutade hem henne sen for vi till Ikea. Vi hade inte hade all tid i världen på oss där ute så får det bli en tur ut dit imorgon också, fick iaf med mig två "lådor" att ha in nya byrån som mamma hämtade ut idag.

Nu ska jag dricka upp min goa latte, sen ska jag försöka ta tag i lite skolsaker. Herregud, naturkunskap är inte min grej..






Haha, det ser så tomt ut. Ska upp saker på väggarna, och byrån (eller vad man säger att det är) har jag bara kastat in saker i. Imorgon fylls det på med annat fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0