14.55

 "- Om det kommer en översvämning då, hur klarar du den? - Med stövlar kanske...."

**************

Söndag idag då, vilodagen som den också kallas. Och jag ska faktiskt bara försöka vila idag! Plugga lite också kanske.

Idag sov jag längre än vad jag har gjort på flera månader. Vaknade av att Fabian väckte mig vid 11.40!! Haha låter som en kärring, men herregud? Jag brukar alltid vara morgonpigg och vakna vid 9-10. Men inte idag, gårdagens dansande satt nog sina spår trots allt! Appropå gårdagen så var den väldigt rolig och avslutades med att jag och min kära gick till max och köpte mat!

Fabi åkte nyss och skulle fixa sin bil. Ska tanka ner någon film, dricka upp mitt kanelkaffe och äta upp min twix.
hörs.hej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0