Yesterday

Igår:
Gjorde mat till mig och lillebror eftersom att pappa var i Sthlm. Det blev kycklingpasta m. soltorkade tomater och västerbottenost. Efter ett tag kom Loula, vi låg i min säng och var allmänt konstiga till Jesper kom hit.
Vi kollade på fantastic four tills de att jag RÅKADE somna i min säng. Haha, jag förstor ingenting när dom väckte mig och sa att dom skulle gå.. Sen kom Fabi hit och mös♥

Idag
Vaknade av att pappa stod och gasta in i brevlådan och vela att jag skulle öppna. Först tänkte jag skita i det, men sen insåg jag att jag vore rätt så störd och dum om jag inte öppnade. Så jag gick upp och öppnade, och som den underbara flickvän jag är så gick jag upp och gjorde frulle till Fabi och mig.

Och nu är jag hemma efter att ha klippt mig + färgat håret. Ska äta klart mina goa mackor sen åkter jag till min finaste!
NATTI♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0