Omvårdis

hejheeeeeeeeeeeeeeej

Hade bara omvårdnad idag och på sista tiden har vi fått slutat efter typ 30 min eftersom att vi inte har något mer att göra.
Men jodå, idag drog hon igång med något härligt igen! Svara på frågar om katastrofer. Den du...

Jag sitter hemma hos pappa nu och är så jävla sugen på kebebrulle! Var hur länge sedan jag åt det!
Nu är det inte heller långt kvar till Fabis student och våran resa till Turkiet!

****

Det släpptes nya p&l biljetter idag. Jag köpte inte någon, trots allt! Känner att det inte är så värt det när det bara är ett band man vill se. Även om jag jättegärna vill se dom! Men endå, sparar och drar utomland ist!


volle<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0