AGAIN

Jag har lärt mig mycket. Jag har lärt mig att allt händer av en anledning. Jag har lärt mig att alla jag har träffat har hjälpt mig att växa som person, även om de har varit där som stöd eller för att göra mitt liv till ett helvete, det hjälper mig fortfarande lära mig, livet.

Jag har lärt mig att
bara acceptera saker och inte ifrågasätta allt. Jag har lärt mig att inte ta saker för seriöst, eftersom att det bara bryter ner mig, jag har lärt mig att hålla huvudet uppe och fortsätta med livet som om att det inte störde mig alls. Jag har lärt mig att man måste göra misstag för att lära av dom. Jag har lärt mig att du inte kan lita på någon för i slutändan är det bara dig själv du har. Och viktigast av allt jag är att jag vet att det som inte dödar mig bara gör mig starkare.

Men bara för att man har lärt sig något betyder det inte att man alltid tar hjälp av det och använder det som man borde. Man kan inte alltid vara glad och låtsas som att allt är bra, man funkar inte så som människa. För tillslut kommer verkligheten ikapp och man står där. Utan någonting alls. Helt ensam och förstörd för att man inte tog upp problemet tidigare. Innan det var försent.



jag är lyckligast i världen med min fabian<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0