20.10

Åh, denna dag har inte vart lugn en stund!

For till skolan vid halv 1. Hade bara svenska då våran lärare pratade om Svenska B kursen och hur det blir imårn.
SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMARLOOOV<3

När vi slutade åkte Louiseeen och jag ner på stan och kollade efter en klänning till mig. Efter ett tag var vi helt slut så vi gick och köpte en kladdkaka och satt oss i solen och käka.

Sen tog bussen till Loula för att ta ut hennes hund. Och prova epilator, FYFAN säger jag bara.
a l d r i g att jag köper en sådan, isf måste jag va redigt rund om fossingarna eller nedsövd om det ska gå att använda en sån.
usch vad ont det gjorde!
Satt i säkert 20min och tvekade innan jag förde den mot mitt stackars ben :(



Efter en stund gick vi till köpis, KÖÖÖÖÖPIS LOULA, och där hittade jag en långklänning! På barnavdelningen på h&m..... kul. Det är min första långklänning! 

Nu är jag hemma, proppmätt! Ossibebisen har kommit hem nu, min lilla♥

Kommentarer
Postat av: louise

bra där elin, köpis ska de va!!!! asså durå med den där jävla epilatorn

2011-06-10 @ 13:51:57
URL: http://louisellarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0