what goes around comes around

Hemma från skolan nu, så skönt! Även om det inte var någon jobbig skoldag idag är jag hur trött som helst nu..
Hade massage på idrotten, lagomt skönt :) Måste verkligen plugga, har massor av saker som snart ska vara klara som jag knappt har börjat med.

Den 18 feb ska vi ha valt våra individuella val. Jag funderar på trafikutbildning, körkortsteori, men jag vet inte riktigt. Skönt att få göra det på skoltid, men samtidigt så vill jag välja något som är viktigt som jag inte kan göra sen efter skolan. Får se hur jag gör.. :)

Nu ska jag göra varma mackor och försöka plugga lite matte, prov imorgon! iiiih

Världens skönaste onepiece som jag fick i julklapp av min älskade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0