Stort till litet

YEEEEEY nu är det helt klart att vi ska flytta med pappa. Från stora huset i valbo till lägenhet i stan, skönt skönt. Farligt att bo 100m ifrån Max. Kommer dö i fetma!

Har "precis" kommit hem från skolan, har min världens skönaste onepiece på mig.
Vi hade en JÄTTEJÄTTE slapp dag i skolan idag, sov HELA omvårdnadslektionen för vi kollade på film. icke bra, men fan vad skönt det var. Sen försvann alla lektioner pga en förläsning och workshop efter det. Imorgon slutar vi 14.10, vill inte ha nya schemat. vill ha såhär föralltid.
Och förresten så har jag nu kommit fram till vad jag vill tatuera in. mh, spännande vaaaaa. Tjata lite på mamma och pappa bara.

HEIIDO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0