en (meningslös) lista

ÅR 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, mycket!
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nope..
Vilka länder besökte du?
Turkiet, sen tror jag inte att de va nå mer?
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Jag och datum.. Kommer inte ens ihåg skolavslutningsdatumet, braaaa. Många dagar har varit superduper bra för mig. 21 AUG♥.
Vad var din största framgång 2010?
Framgång? Öh.. jag vet inte.
Största misstaget?
Mitt minne är inte världens bästa. Jag vet inte, kommer inte ihåg.
Bästa köpet?
P&L biljett antar jag. Kan inte komma på nå annat..
Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, mat, godis. Antar jag
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina vänner gjorde mig glad. Turkiet gjorde mig glad. Min klass Montreal gjorde mig glad. Sommaren gjorde mig glad. Att jag träffade Fabian gjorde (GÖÖR) mig glad. P&L gjorde mig glad. Kent på P&L gjorde mig glad. OSV!
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Månnnnnga många. WAKAWAKA spc. haha
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
MEN JAG KOMMER FAN INTE IHÅG NÅ ALLS. blir arg. gladare kanske? jag vet inte.
Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på stunder ännu mer!!
Favoritprogram på TV?
Kollade nästan aldrig på tv då. Bara slutet av året och då var det Sveriges skönaste famliljer.
Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Minnet vare ja..
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
ahru. COOOOL ;););)
Den bästa nya personen du träffade?
Många många. Min fabian kommer alltid att vara den bästaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0