SANCTUM 3D

Har precis kommit hem till min underbara varma säng efter ett biobesök med Elina och Adina.
Vi såg Sanctum. SÅ JÄVLA LÄSKIG, ÄCKLIG FILM!!!!!!!! Helt sjukt, men samtidigt som den
var det så var den otroligt bra! Satt och hade världens panik genom hela filmen, cellskräck som fasen.
Uhh, jag ryser bara jag tänker på det! Jag var så nära till tårar flera gånger.
Och att veta att detta är baserat på en verklig händelse gör ju inte saken bättre.
Nu vill jag aldrig mer bada utomhus, aldrig dyka, aldrig gå in i någon grotta,
aldrig gå in någonstans utan att veta till 110% att det finns en utväg som man kan komma ut genom
lika snabbt som man kom in.. osvosv.
A L D R I G. Så nu vet ni det. Jag tycker ni ska se den, den är verkligen bra.
Men läskig, och äcklig. Men endå bra. Se den!

Nu ska jag städa lite sen lägga mig och sova i väntan på att min kära ska komma hem. Längtar.
Natti♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0