Din Min Vår Vår

Så himla skönt nu när det börjar bli ljusare ute, klockan är lite över fyra nu och det är fortfarande ljust ute! För en månad sen hade det varit mörk sen säkert en timme tillbaka. Märks att våran närmar sig mer och mer! ....... trots att det snöare häromdagen.

Direkt när jag kom hem så satte jag mig i sängen med alla tusen skolböcker, anteckningar och papper för att plugga till ett prov jag har på onsdag. HMMMM. Kul att allt jag ska kunna finns på min skoldata, SOM ÄR I SKOLAN. Åh.. tråkigt när jag faktiskt hade tänkt att råplugga hela eftermiddagen.
MEN. tur i oturen, jag har ett till prov samma dag! yeeeey, så nu sitter jag och pluggar det det istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0