Julen för mig

23december

Uppesittarkväll hos Fabians bror
dagen innan julafton. Hur mysigt som helst med godaste maten! Var kvar tills klockan slog 9 och alla höll på att somna. När vi kom hem hann vi spela sista "spelet" (?) sen somnade vi. Med tv, kläder och lampor på..



24 december

Vaknade hos Fabian på julaftonsmorgonen. Vi gick upp och åt frukost med hans familj och jag fick julklappar av dem, sen åkte jag hem. Gjorde mig iordning och sen åkte vi hem till min farmor. Åt världens godaste oxfilé med potatisgratäng. Öppnade julklappar och sedan for vi hem till mamma och öppnade ännu mer julklappar. Kollade på Ankan och sen åkte vi till farfar. Mer mat och mer julklappar! OCH spel, älskar pictionary! 


detta + en hel del till blev mitt under julafton! underbara ni

25december

Idag började dagen med frukost på sängen. Sen tog Fabi och jag en promenad hem till honom och gjorde oss iordning för en tripp till MediaMarkt. Sen övningskörde jag men mitt tålamod var inte på topp så vi sket i det rätt så snabbt. Åkte istället hem till Fabi och spelade wii. jävla kul! 



 ♥ En underbar jul med alla mina fina! Och tack så mycket för alla fina julklappar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0