"Du måste börja äta"

Hemma nu! Har precis tryck i mig lite glass och slurkat en köpp kaffe, så himla välbehövt!
NKprovet gick bra och jag tror jag la ner alla mina krafter på det där provet. Efter att jag hade gjort det var jag helt slut och är det fortfarande. Sjukvården var inte den mest nödvändiga lektoinen som jag varit på heller..

Men snart är det jullov och så jävlar ska det sovas och ätas! Ska bli fet som en gris!

Appropå fet,
om man "får" säga till en smal person att dem lär börja äta
varför "får" man inte då säga till en överviktig person att dem borde "sluta äta"?
Det anses ju som fult att säga..
Lite konstigt BAAAAAA.
Det är väl lika jobbigt för en smal person
(som kanske t.o.m försöker gå upp i vikt) att höra att dem måste börja äta mer
som för en överviktig person att höra att dem måste gå ned i vikt?

sluddrig text men ni förstår hur jag menar..


Kommentarer
Postat av: ♥ maaliin.se → FOTO & DESIGN

svar: haha okej :P

2011-12-12 @ 16:46:11
URL: http://maaliin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0