en meningslös lista i väntan på prinsen

JAG KOMMER FRÅN:
Borås

JAG SOVER: 
typ så fort jag får chansen, SÅ JÄVLA UNDERBART ÄR DET!

OM SEX MÅNADER:
är det oktober och förhoppningsvis INTE snö

JAG BLIR GLAD AV: 
Mycket. Vänner, familjen, musik, Fabi och mycket mycket mer

JAG BLIR FÖRBANNAD PÅ: 
Människor som inte kan säga ifrån, lögner, folk som andas högt, folk som smaskar, folk som ska vara bättre än alla andra, sånna som ej kan erkänna att dom har fel (jag, ofta). Kan skriva en lista längre än bibeln..

GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN:
Röda OCH gröna. blandat

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN:
Fabilajnen

GILLAR DU GOLF:
Nja, kan inte säga så mycket eftersom att det inte är något som jag har provat på.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
En dusch, utomlandsresa, någon som gör alla mina skoluppgifter+rester, och en fabi.

VAD HAR DU NU:
ett trött huvud

SENASTE FILM DU SÅG:
En jädra massa snuttar i Åre, sista HELA filmen jag såg var 'hur många lingon finns det i världen?' på bio.

VAD STÖR DU DIG PÅ JUST NU:
Alla mina skoluppgifter som skulle ha varit inlämnade för typ 1000 år sedan

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
07.20

HAR DU ÄTIT FRUKOST IDAG, I SÅ FALL VAD:
Yesbox! Macka & yoghurt+müsli

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG : 
Japppss

VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: 
Simpsons

HUR SVARAR DU I TELEFON:
areeää e elin

VAD LÄNGTAR DU MEST TILL:
SOMMARLOV

VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL:  
Chilla lite, rulla lite, lägga mig på magen sötis..

VAD SKA DU GÖRA IMORGON: 
Skolan, så värdelöst. Men vi har faktiskt studiebesök på morgonen och får börja en hel kvart senare. DEEDU

VAD SKA DU INTE GÖRA IMORGON:
Äta godis. :(

VAD ÄR DU BÄST PÅ JUST NU:
Slappa

VAD VILL DU BLI NÄR DU BLIR STOR:
Psykolog eller barnmorska!

VAR VILL DU BO NÄR DU BLIR STOR:
Det vet jag inte än.

HÅLLER DU DIG TILL NÅGON SPECIELL KOST: 
Nixpix, äter allt. jag är en häst

EXAKT HUR MYCKET GILLAR DU ATT BADA I HAVET:
|-----------------------------------------------------------------------------| typ så?

ÄR DET OKEJ ATT GRÅTA: 
absolut, älskar folk som kan gråta &hatar folk som säger att man inte ska.

NÄR GRÄT DU SENAST:
Oj, jag vet inte. Senast jag hade pms antar jag? haha

PRATA ELLER VARA TYST:
Prata, tycker inte om människor som inte vågar säga vad dom tycker. tråkiga jeflar. men ibland kan det vara bra att bara vara tyst också. beror på helt enkelt

VILKEN ÅRSTID TYCKER DU BÄST OM:
SOMMAR???????!!

LADDAR DU HEM MUSIK & FILM FRÅN INTERNET:
Ibland film

VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VANN EN MILJON:
Dra med mig mina närmaste på en resa till något varmt ställe, köpa en jädra massa skor och spara resten!

VAD ÄR DET BÄSTA MED JULAFTON:
Träffa

TÄNKER DU MYCKET PÅ DITT UTSEENDE:
Mja, ibland. ibland inte

ÄR DU SKYLDIG NÅGON PENGAR:
Vet inte, noll koll.. haha

BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER: 
Nope

TYCKER DU DET ÄR VIKTIGT ATT HA MÄRKESKLÄDER: 
Verkligen inte

NÄR GÅR DU UPP UR SÄNGEN EN TYPISK HELGMORRON:
Olika, 9 till 2

PÅ VEM/VAD AVREAGERAR DU DIG OFTAST: 
Jag vet inte, den jag är arg på antar jag? Förr var jag rätt så duktig på att avreagera mig på mina mobiler, men inte nu längre.

HAR DU PIERCING: 
Naveln och öronen, men har aldrig nå örhängen i.

VILKA ÄR DE VIKTIGASTE PERSONERNA I DITT LIV:
Det vet dom♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0