Vaken om natten och drömmer på dagen

Idag är det tisdag, känns som torsdag. Och jag skulle verkligen inte ha något emot om det var torsdag. in my dreams typ! Det är tisdag, sugig jävla tisdag. Är hos pappa denna vecka också, hälften av befolkningen i detta hus är inte hemma på hela veckan satt sådär jättefarligt är det inte faktiskt. Har ju saknat min pappa.

En bra sak hände idag iaf, tääänka sig va. Nyss när jag rotade runt i mitt rum efter en penna så såg jag min ena plånka. Jag öppnade såklart den. Och vet niii? där låg 340 spänn. allt kändes bättre för en sek. Men bara en sek.

Om man letar mycket och djupt i allt grått så hittar man saker som gör en glad. Även när allt är som värst så finns det något som gör det där äckligt gråa lite ljust och glatt. Du.

Jättekul med skoldata utan bilder, msn & sputtifajj. get. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0