Tisdagen den femte oktober tvåtusentio

Gårdagen var lite som en berg och dalbana. Allt gick upp och ner, enda stunden var allt bra och sen så var allt piss. En sak som var både bra och dålig var resultatet på mitt prov. 52 poäng för MVG, vad hade jag gå? Jo, 50. Jättekul, men ett VG+ fick jag iaf. Men dom där två poängen hade jag lätt kunna klämmt in. Lätt att se i backspegeln antar jag.

Efter skolan hämtade jag ut mina skor. Min älskade skor. Nu är dom äntligen här! Kan visa bild på dom sen, i ett annat inlägg. Jag har inte orkat tagit kort på dom än förstår ni.

Sov hos min käraste inatt. Vaknade och mådde jätteilla så idag fick det bli en skolfri dag. Lika bra det..


min älskade lilla bebis


Kommentarer
Postat av: hanna

han liknar blubbe på bilden ; )

2010-10-06 @ 11:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0