+ / -

- Jag är så jävla sugen på jordgubbar just nu, men det är vinter och det finns inte så värst mycket färska jordgubbar nu, antar jag?
- Sugen på jordgubbskräm med mjölk som man alltid åt när man var liten.
+ Vi fick fika i skolan, bulle chokladboll och festis! Hej feddooooelin
+ Längtar till julafton.
- Vet inte vad jag vill.
-&+ Har tagit ett beslut, inte rätt beslut men det är endå ett beslut.
- Jag är trött. Hela tiden.
+ Min lilla bebis är världens bästa, älskar min lillbubbe. 
- Vill verkligen inte ut på APU i fyra veckor nu. Slaveri är vad det är, med en "lön" som inte ens räcker till mat. Jobba helger och kvällar. die omvårdnad die
- Jag är så trött att jag somnade under en lektion idag, eller kanske t.o.m innan den började. Jag vet inte.. Vaknade iaf mitt i lektionen och var helt säker på att vi fortfarande hade lunchrast. Bra elin, braaaaaaaaa.
++++++ DET SNÖÖÖÖÖÖÖAR!!! <3333
- Det försvinner nog tills imorgon.

Puss på't...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0