mitt livs värsta bussresa

Är nu hemma efter mitt livs värsta bussresa. Mange och jag var på stan, och efter att han hade ätit så skulle jag ta bussen hem. När jag satte mig på bussen skulle jag ta upp ipoden och lyssna på musik, men ne.. då hade jag såklart glömt den hos Mange. Utanför bussen satt det två fullisar och gapa och jag önskade bara att bussen skulle åka så snabbt som möjligt för att ingen av dom skulle hinna med. Men nej, då var det något fel på bussen och ena fullisen hann med. Han satte sig i mitten av bussen och snacka med sig själv och massa andra hur högt som helst, men han var tydligen döv på ena örat, sa han. Efter ett tag började han bråka med en annan kille på bussen. Busschauffören försökte fixa bussen i kanske 20 min. 

Efter 20-30 min kom det äntligen en ny buss, men då gick busschaffören ut ur bussen och började gå runt till alla andra bussar. Och fyllot kom såklart till den bussen också. Efter 10min kom busschauffören tillbaka, och efter ännu 10min åkte vi äntligen.

På väg hem från bussen var det tusentals äckliga lååånga maskar och miljontals sniglar. Jag ryser bara jag tänker på det, sniglar är verkligen inte en favorit.

Men jag överlevde, Im a survivor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0