My breath is your breath

Efter skolan åkte jag och Almedina ner på stan och mötte Elina. Gick to the bank och pratade med bitchiga bankbitches. Efter att tillslut ha fått satt in pengarna, tog vi en fika. SÅKLART en feeeeet chokladboll. Negerbollens dag idag juuue hallå? Vem fan missa det lixom, inte jag iallafall?! Satt och pratade ett bra jädra tag,men mitt i allt ringde mamma, maaaaaaatmatmat. Elina och jag tog bussen hem, jag hem till mig & hon hem till sig.

JUTSÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! Pengarna, gissa tre gånger dåå? Elina och jag har nyss köpt biljetter till pzzzzz n' lööv. Adinis köper imorgon! Så mellan den 28 juni och 3 juli är jag i borlänge. Lär ju halvdö där borta. Men jaja, dör lycklig.

Nej, här ska ikke dö's. Nu ska jag sova, NATTTTTTTI♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0