Låt hela världen se ditt vackra leende.

Tar tillbaka det jag skrev i förra inlägget, om att jag inte kunde somna om. Jag somnade SITTANDES framför datan, vaknade av att lillebror väckte mig vid 10.

Hann iaf i tid till skolan, och vi hade slappaste dagen ever. Började med use, vi fick göra vad vi vela eftersom att vi inte har något kvar att göra. Så då satt jag bara i datasalen, lektionen efter de hade vi svenska. Då gick vi ut och spelade fotboll och fikade. Sen bar det av till nynäs och kolla på innebandy, prolympia - milbo tror jag det var. Prolympia vann. Efter matchen gick Adina jag och Alme till stan. Och nu är jag hemma, hemma hemma hemma. Sitter och äter världens godaste keso och annans. LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV.

Slapp valbo idag, pappa skulle endå jobba så då tycker jag inte att det är någon idé att åka ut. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0