JAG HAR TRÅKIGT

DAGENS VILL HA: min mängs här
DAGENS KLÄDSEL: när jag skulle till skolan hade jag leggins och tröja och när jag kom hem böt jag till jeans och ett linne
DAGENS FRISYR: utsläppt
DAGENS LÅT: hero
DAGENS PLANER: möte på skolan & ett prov som skulle göras. sen skulle mange ha kommit hit, men det blev ändrade planer
DAGENS SAKNAD: eftersom att jag fick träffa mina homiiies i skolan idag så har jag fått min dos av dom, så idag har jag fått gått runt och saknat min mange
DAGENS DUMMASTE: wilda, som inte fattar att hon inte kan flyga igenom staketet på hundgården hur mycket hon än hoppar in i det
DAGENS FAIL: att städa INNAN jag tog ut hundarna
DAGENS DROG: mackoooooor & saft
DAGENS KÖP: inget, eller bussbiljett? haha
DAGENS GODIS: två kakor
DAGENS HUMÖR: glad!
DAGENS CITAT: it's the beauty that captures your attention, and personality which captures your heart
DAGENS SMINK: mascara & rouge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0