Det är du älskling, bara du

Jag orkar egentligen inte skriva något här, men nu gör jag det endå.. i brist på något att göra.

Även fast Mange och jag somnade rätt så tidigt igår, och vaknade runt 1 tiden idag så är jag sjukt trött nu. Adina åkte hem för ett tag sen, vi har legat och kollat på en massa p&l grejjs på youtube och filmen festival. Lagomt taggade kan jag ju säga att vi är! Finns så många fler som jag gärna skulle dra med mig dit, men som inte vill. Men vi har lovat varandra att ha askalas endå! Och det SKA och KOMMER vi att ha.

Ne nu ska jag städa rummet, sen sova tror jag. Har ingen skola på hela veckan, så skulle egentligen skulle vara uppe hur jävla länge jag vill. Men nej. Jag är trött.

kunde inte hitta en fulare & gamlare bild.. faktiskt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0