HEEEEEJ

Random

Brukar du komma i tid: haha.. näej
Vad hade du i din mun senast: EEHEHHEEHHE. nedå, vatten.
När mår du bra: när jag är med folk jag tkr om
När blev du fotad senast: inatt
Hur känner du dig nu: trött som fa-an
Kan du laga mat: ohja!
Vad pluggar du: ingenting?
Vad tycker du om fötter: vill slicka på alla fötter jag ser. YUUUUUMMI
Är du smart: alltid
Vad har du på dig: leggings och en stos t-shirt
Är du aktiv i skolan: gör inte mer än vad som behövs
Vad saknar du: för mkt
När och varför grät du senast: nån dag sen, och varför förblir en gåta för er
Var det pinsamt att svara på det: THIHIHIIHIHIH jaaaa.. värsta pinsamt juuue
Hade du en bra kväll igår: jodå, den var bra.
Din favoritdryck på morgonen: OOOOBOOOY
Vad ska du göra i sommar: p&l, dreamhack, sthlm oh massa mer♥
Är du nöjd med ditt liv: oftast
Vad vill du jobba som: jag är inte helt säker på den punkten än
Har du tråkigt just nu: måste nog va så eftersom jag gör dehär
Vad gör livet värt att leva: allt som är bra! & det är många saker som är bra i mitt liv♥
Vad i livet ångrar du: det är mkt de
Är du musikalisk: nooope
Vad lyssnar du på för musik: det mesta nu
Kategoriserar du dig själv i någon stil: nixpix
Är du bortskämd: haha absolut inte
Är du trött: tror jag skrev det innan
Vad gör du imorgon: sover, skolan, sen vet jag ikke


Din/ditt första
Operation: aldrig gjort någon
Piercing: i öronen när jag var typ 6, haha
Bästa vän: älskar dom alla♥
Pris: eheh, kommer man väl inte ihåg?
Sport du utövade: aldrig hållt på med någon sport
Husdjur: katt
Semester: ingen aning, va så liten då. men kan va vart florida
Konsert: darin! hehe
Kärlek: jonatan


Din favorit/dina favoriter
Filmer: my sisters keeper är fanimig svårslagen
Tv-program: vänner & andra avenyn
Musik: senil?
Sport: dans
Plagg: inget, föredrar att vara naken
Skola: favoritskola? finns då ingen...
Bok: pojken som kallades Det

Just nu
Äter du: nada
Dricker du: vatten
Ska du: skriva
Lyssnar du på: linkin park - in the end
Väntar du på: att jag ska få ork att gå och tvätta bort sminket
Tittar du på: datan?


Vad du föredrar på det motsatta könet
Läppar eller ögon: läppar, OOOOOHJA!
Kramar eller kyssar: beror på, men kramar.. kanske. eller jag vet inte
Kortare eller längre: spelar egentligen ingen roll, men längre
Snygg mage eller snygga armar: spelar heller inte nån roll egentligen. armar kanske :)
Busig eller lydig: busig fiiifan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0