sälen, here we come!

har nyss vaknat och är så jäääävla trött. har inte sovit nå mkt alls inatt. och eftersom att jag nyss vaknat så har jag inte hunnit kännt av så mkt i magen, får se hur det blir när jag börjar vakna till lite mer oh så.

jag ska packa klart väskan, sen skjutsar pappa in oss till mamma. sen så tror jag väl att vi åker på dirr när vi kommer dit, eller vi ska bara hämta upp mysa först! ser verkligen fram emot att sitta i en bil i hur-många-timmar-det-nu-tar.

nu smsa pappa och skrev att jag skulle skynda mig.. sååå lär väl lägga på ett kol. tar med datan så tror jag kan skriva när jag är där också, om vi kan fixa internet alltså. men annars hörs vi på onsdag!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0