Men situationen har försämrats avsevärt

Jag e inte den som e den, jag e den andra
Vi har försökt vara vänner med varandra
Jag sa väl att jag ringer dig när jag har tid
Det handlar om mer än bara vi
Ja, man har ett liv, vilket jag råkar ha
Jag pallar inte bråka idag
För jag sitter i studion, vet inte riktigt
När jag kommer hem men e de så viktigt?
Men kärlek på riktigt e en börda
Men jag lovar jag kommer hem innan lördag
Det e känslor som får en att vilja mörda
Att en tar emot den andra servar
Det e en härva nedsänkt i en sörja
Så mycket mer än vad vi tänkt i början

För känslosamma saker som detta måste hanteras på
ett delikat maner annars kanske det rinner flera år
innan vi inser hur det borde va
Inget problem vi stöter på är för stort o klara av
För stort o klara av

timbuktu - lika barn avvika bäst del 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0