lillebror, bli inte som jag när du blir stor.

du stod i dörren och sa, "är det här allt du blir så dör jag"

dagen började med att jag vaknade (NÄÄÄÄÄEJ??) i soffan. somnade där dirr efter att jag hade legat och pratat med en sjuk mange i telefon i typ 50min. iaf, vaknade llliiiiiite för sent. jättekul med tanke på att jag egentligen skulle ha duschat, men nu så hann jag ju såklart inte de! snabba puckar, upp och sminka mig och på något vis så hann jag äta frukost med OCH springa till bussen. men tråkigt nog så missade jag den, fast efter 10min kom en ny. och med halva kina åkte jag mot skolan med glada tankar om att det inom några minuter skulle ligga ett nationellt eng prov framför ögon på mig. happy day typ.. så hela skoldagen betod typ av nationella prov i engelska och en hemkunskaps lektion. slappt? OHJA!

efter skolan åkte alme och jag ner på stan och mötte julle. gick runt ett tag, sen så gick vi runt ännu mer, och så lite till. enda tills alme dissa oss och drog hem till hampus, 30min senare gick julle och jag hem till han. eller han gick hem och jag fortsatte mot bussen. väl hemma så gjorde jag ingenting förutom att deppa som det emo jag är. vid sex kom mamma hem och vi åkte till valbo och hämtade mina saker. scary, haha. nerå, men på vägen hem köpte vi hårfärg till mig. så imårn blire till oh radera den äckliga jävla utväxten! HELLYEAAAAAAAAAAH!

orkar inte skriva nå mer nu, har fan skrivit en hel bibel. TJUE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0