don't cry because it's over, smile because it happened

nu är jag hemma i mitt trejde hem, i stigslund hos farfar! jag var ju med hanna idag, eller jag är fortfarande med henne. men vi va iaf på stan, tog en fika och gick runt lite. nu ligger jag i hannas säng med datan i knät oh pratar mä en sjuk mange i telefon samtidigt som jag kollar på när hanna packar OCH så äter jag världens godaste klubba. bra att vara tjej ibland, att kunna gö mkt saker samtidigt lönar sig faktiskt rätt ofta ;) mjoooo..

har inte så mkt att skriva, som vanligt..... sover här iallafall! OCH IMÅRN ÄRE FREDAG FÖR ER SOM INTE KOM PÅ ATT DET VA TORSDAG IDAG. och fredag = provdag. prov i miljö (?) kan ju köra upp något, för jag har inte ens kollat på nån jädra miljöbok eller något som ens har med det att göra. kan nada. så antingen lägger vi ett till omprov på listan eller så blir jag en smart elin och kan allt endå ELLLLLLLER så kör vi fuksisen. får se.

men nu ska vi sova. trötttttttttttttt tjej. puss


Kommentarer
Postat av: alex

svar :

Tack så jättemycket =)

2010-03-12 @ 03:39:34
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0