Peace & Love

Kom hem igår! Och jag helt slut. Åkte hem till Mange och sov där inatt, somnade i hans soffa vid 11. Han räknade ut att jag hade sovit 13h inatt, och trots det så somnade jag här hemma för ett tag sen och sov i 2h.

Veckan har vart underbar! Trots lite skit. Låg på sjukvård ist för att se Jay-z, pga min dumma mage. Höll på att dö för att jag fick sova i ett inrökt tält, jag röker alltså inte. Blev väckt av ett psykfall med megafon 5 på morgonen, "kolla hennes blick, det ser ut som att hon vill döda mig" "ja, klart som fan att jag vill.." och jag däcka innan hoff.

Men jag såg kent live och jag är föfan kär. Det var så jävla grymt! Veckan har somsagt vart totalt jefla bäst med massa underbara människor. THNNNX!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0