30 sanningar

1. Jag är nog världens sämsta när det gäller att planera
2. Tyck att jag är störd, men cola är äckligare än äckligast!
3. Jag tycker inte om när folk säger till mig
4. När någon säger till mig att göra något brukar jag göra tvärt om bara för att jävlas
5. Jag har egentligen blont hår
16. Jag har jättelätt för att gråta, är väldigt känslig samtidigt som jag är en jävligt "hård" person som står emot mkt.
17. Jag har lyckats fått nån fobi för grodor, grodor är verkligen det värsta som finns.
18. Skor är något av det bästa som finns.
19. När jag är själv brukar jag sätta för nå för kameran på datan för att jag tror att någon har hackat in sig i min datan och sitter och kollar på mig
20. Just nu skulle jag kunna döda för en chokladboll
21. Tänker nästan aldrig på vad jag säger.
22. Utländska killar i vita byxor är läskigt
23. Jag har väldigt lätt för att bli förbannad
24. Jag är dålig med pengar, har inte riktigt koll på hur mkt jag gör av med
25. Är världens djurvän och mår jättedåligt när jag ser något djur som inte mår bra. När våran kattunge blev sjuk önskade jag att det hellre var jag som var sjuk och skulle dö än att det var den.
26. Jag har lätt för att grina till filmer, även om jag sitter och kollar själv
27. Jag ville inte gå mitt förstahandsval som jag sökte till gymnasiet och blev därför skitglad när jag inte kom in på det
28. Jag älskar min lille ossian så himla mkt och skulle göra allt för han
29. Jag tror alltid det värsta om folk, vem det än är.
30. Jag kan somna vart som helst när som helst. Vilket oftast är jättebra, men ibland lite småkasst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0