Monday morning

Om jag drömde mardrömmar inatt? svar: JAAAAAA. Dumma jävla film, hade svårt att somna och precis när jag hade lyckats så satte det sig kråkor utanför fönstret och började äta upp hundarnas mat . Dom hackade och bråkade i säkert 10min. Sen öppnade jag fönstret och kastade ut en kudde på dom, hjälpte inte så mycket för efter 2min satt dom där igen.

Jag somnade ju tillslut men vaknade 11 av att mamma ringde. Hon berättade att hon har sagt till pappa att jag har hål i naveln. Och nej, han har inte vetat om det. Än så länge har han inte sagt något annat än "vafan ligger det en kudde här ute för?". Ska upp och käka frulle nu, får se om han säger nå då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0