Follow the leader, or make up all the rules

Mysan och Ronja kom hem till mig igårkväll/natt, som ni kanske förstått om ni  har läst inlägget som Mysan skrev. Dom hade med sig choklad och vi satt och skrattade som fan åt massa minnen! Bla Mysas alla gästinlägg här på bloggen. Sjuk kvinna! Dom åkte iaf ett tag efter att inlägget skrevs.

Alarmet på mobilen strejkade imorse så jag vaknade 07.20 av att Sabina ringde mig. E HEHEHH EHH. Skyndade mig som fan, och såklart så var nycklarna borta där ett tag också. Svinkallt ute, men jag cyklade till jobbet med lurar i öronen och vantar på händerna. Slavarbete, men endå rätt slapp dag. Vill tacka tjejerna som sopade i entréhallen åt oss fast det inte är erat jobb och en kasta en hög med bajs på en sur gubbe som klagar på allt vi gör fast vi är jättejätteduktiga tjejor!

Nu är jag hos pappa, har tröttnat på att vara ensam hela tiden. Okej, inte hela tiden! Men på kvällen när man ska sova, är så rädd att det ska vara någon som våldgästar mig. Eller nått.....

Imorgon kommer min älskling hem. iiiiih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0